NO | EN

Spørsmål & svar

Hvordan kan jeg bestille varer (for forhandlere)?

Vi foretrekker at dere sender bestillinger på e-post eller bruker nettbutikken vår, men vi svarer selvfølgelig så godt vi kan på alle telefonhenvendelser. Ordrer på e-post prioriteres på samme måte som telefonsamtaler og vil normalt bli effektuert samme dag dersom de kommer før kl. 12.00. Alle som ønsker ordrebekreftelse får denne tilsendt så snart som ordren er registrert.

Kontakt: Tlf: 22 07 52 00, E-post: ordre@univern.no 

Kan jeg handle via nettbutikk?

Alle våre forhandlere har mulighet til å handle via vår nettbutikk. På nettbutikken har dere også mulighet til å sjekke lagerbeholdninger, se ordrehistorikk, få tilgang til nettkampanjer, m.m.

Er du kunde av oss i dag og ønsker tilgang til vår nettbutikk?

Send oss e-post

Ønsker du priser eller tilbud?

Kontakt din nærmeste butikk/forhandler for å få tilsendt pristilbud. Finn butikk her.

Mener du noe om våre produkter - ros eller ris?

Vi ønsker å være førstevalget på norske arbeidsplasser, både når det gjelder kvalitet, design og brukerkomfort. Derfor jobber vi kontinuerlig med utvikling av nye og bedre produkter og vi trenger alle tilbakemeldinger vi kan få.

Har du en mening om våre produkter, ris eller ros? Send oss e-post

Kan jeg få tilsendt en katalog pr post?

Vi har selvsagt mulighet til å sende deg vår produktkatalog pr post. Vennligst send oss en mail med ønsket antall, adresse og kontaktperson. Send e-post.

Tilgang til mediebank?

På vår mediebank kan man laste ned produktbilder, miljøbilder, videoer etc. Denne krever pålogging. Dersom du ønsker tilgang send oss en e-post

Hvordan returnerer jeg varer?

Retur av varer skal alltid avtales på forhånd og da vil det bli gitt et returnummer som må følge returen. I tillegg må det alltid være med en kopi av fakturaen. Uten et returnummer og kopi av faktura vil ikke varene bli godkjent og kreditert. Returskjema skal også fylles ut og sendes inn sammen med returvarene. Melding om manko ved forsendelser må skje straks og senest 8 dager etter mottagelse av varer. Som kjøper plikter du å undersøke tilsendte varer. Returfrakt betales i utgangspunktet av avsender om ikke annet er avtalt

Returadresse: Univern AS, Industrivn. 22B, 2020 Skedsmokorset, Mrk. Retur

Kontakt: retur@univern.no

Reklamasjon

Retur i forbindelse med reklamasjon av varer må alltid avtales på forhånd og da vil det bli gitt et returnummer som må følge reklamasjonen. I tillegg må det alltid være med en kopi av fakturaen. Uten et returnummer og kopi av faktura vil ikke varene bli godkjent og kreditert. Reklamasjonsskjema skal også fylles ut og sendes inn sammen med returvarene. Klær og andre produkter skal være vasket/rengjort før retur til Univern. Returfrakt godskrives dersom retur skyldes reklamasjon.

Returadresse: Univern AS, Industrivn. 22B, 2020 Skedsmokorset, Mrk. Reklamasjon.

Kontakt: retur@univern.no

Kan jeg følge Univern på sosiale medier?

Selvsagt! Vi ønsker å møte våre kunder der våre kunder er, følg oss gjerne der du er:

Følg oss på Facebook

Følg oss på Twitter

Følg oss på Instagram

Følg oss på YouTube

Følg oss på LinkedIn